15 Ekim 2010 Cuma

Dünya o gün bugündür müthiş bir hızla dönüyor. Biz de oraya buraya hiç hissetmeden savruluyoruz, insanız alışkınız, diye geçiştiriyoruz.
...

Ellerim buz gibi kitap sayfası çevirdikçe titriyorum, ağbim kombiyi neden yakmadığımı soruyor. Bir an duraksıyorum, bunu neden düşünemediğimi düşüyorum. Kalkıp açıyorum kombiyi. Isınmayı bekliyorum, sayfalar geçiyor. Uyukluyorum. Uyandığımda ellerimin üstüne yatmış buluyorum kendimi, kansız kalmışlar, uyuşmuşlar, sayfalar kırışmış. Isınamıyorum.
...

Gece. Canım acıyor, uyanıklıkla uyku arasında bir yerlerdeyim. Canım acıyor, gözlerimi açıyorum. Canım acıyor, uyanıyorum. Canım acıyor, kalkıyorum. Canım acıyor, dolapta süt arıyorum. Canım acıyor, aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum. Canım acıyor. Ağlıyorum, küfürler yağdırıyorum sevdiğim adama. Dizi açıyorum, izleyip ağlamaya devam ediyorum. Acım diniyor. Yatağa gidiyorum. Yatıyorum. Uyandırılıncaya kadar uyuyorum.
...

Ezan okunuyor, anahtarımı arıyorum. Yorgunum. Bütün bir günü aylaklık ederek, fotoğraf çekerek harcamışım. Elimde poşetlerim var, içinde kitaplarım var. Heyecanlanıyorum. Biri hediye paketine sarılı. Huzurluyum. Eve girince ellerimin buz gibi olduğunu fark ediyorum. Günlerdir hiç ısınmadıklarını düşünüyorum. Yatağımın üstünde kargo poşeti görüyorum. Seviniyorum, açıyorum, içinden Demir Özlü çıkıyor, sevgilimin “not alırsın belki okursun” dediğini hatırlıyorum. Gülümsüyorum. Oturup okuyorum yatağımda.

Uyuya kalıyorum.
Rüyanda görsen inanma.

4 yorum:

  1. Bikmistim, kediler damlarda vardi
    Adamlar geliyordu bir takim adamlardan
    (..)

    Yorgundum, uzakta guller vardi
    Yeni bir gul oluyordu bir gulun oynamasindan
    Bir ay yeni bir ay yapiyordu odaya girdigini
    (..)


    Sizi anliyorum
    -Ne cikar bizi anlamaktan.

    Edip cansever..

    YanıtlaSil
  2. benim son postumda bir duyuru var. Fotoğraf çekiyorum dedin de , bi bildiriyim dedim :)

    YanıtlaSil
  3. ellerimin buz gibi olduğunu fark ediyorum. Günlerdir hiç ısınmadıklarını düşünüyorum,
    ,,,,
    ,,,
    ,
    sadece virgül koyabildim,yuktunma ihtiyacını karşılaması için.

    YanıtlaSil