27 Kasım 2011 Pazar

Bazı Olaylar Oldu.


Kuşlar uçuyor. Nereye bilmiyorum, bir haftadır öğleden sonra hepsi birden küçük bir gösteri sergiliyorlar. Sonra ortadan kayboluyorlar. Nereye gittiklerini bilmiyorum. Keşke uçabilsem.

Pelin "Biz o dönüm noktasını yaşadık Elif," dedi, "sen de ben de."
Dönüm noktalarımızı boşa harcamadık. Bununla avunuyorum.

Sonra aldığım ikinciel kitabın içinden bir not çıktı. Kitabın adı "Sıfır Noktasındaki Kadın".
Tahminimce genç bir kızın dolu dolu yaşadığı aşkın kağıda dökülmüş hali. Öyle hoş ki..


Sıfır noktasındaki kadınlarız hepimiz.

1 yorum:

  1. Hiçbir şey istemiyor, hiçbir şey ummuyordum. Hiçbir şeyden korkmuyordum, bu yüzden özgürdüm. Çünkü yaşamımız boyunca bizi köleleştiren isteklerimiz, umutlarımız, korkularımızdı. Özgürlüğüm onları öfkelendiriyordu. Hala istediğim, hala korktuğum ya da hala özlediğim bir şey kalmış olması hoşlarına giderdi. O zaman bir kez daha köleleştirebilirlerdi.

    Neval El Saddavi
    Oralarda bir yerlerde olacak. Bulacaksın, diyeceksin ki "Belki şimdi uçabilirim?"

    YanıtlaSil