14 Ekim 2012 Pazar

Benim Karadenizde Batacak Gemim mi Var İbrahim?


Ağzından çıkanı kulağım duymuyor İbrahim. Duymayınca ağlıyor kulaklarım. Dünyamı boynuzlarının üzerinde taşıyan öküz gibisin İbrahim, yaptığın her hareket dünyamı sarsıyor, sarsılıyorum İbrahim umurunda olmuyor.

Göz gözü görmüyor İbrahim. Yokluğun batıyor gözlerime canım acıyor. Ne uluslararası kişileri önemseyebiliyorum ne de Kant'ı. Niyetlerim iyi halbuki İbrahim bir seni istiyorum. Kant beni bilse nasıl severdi, sen bilmiyorsun İbrahim. Yazdıklarım ya eline geçmiyor ya da kalbine. Senin kalbin neden böyle İbrahim?

Ömür boyu seni bekleyeceğimi ya da arayacağımı düşünüyorsan, düşüncesiz kal İbrahim! Güçsüzlüğümden beklemiyorum seni, gücüm bünyeme ağır geldiğinden bekliyorum İbrahim. İnsan haklarıma saldırıyorsun, saldırıyorsun da içim el vermiyor senden şikayetçi olmaya, suçlu bulununcaya kadar yıllarca göz altında kalmana. Sayemde özgür olduğunu bilmiyorsun İbrahim. Bildiğin tek şeyi de unut da mal mal aynalara bak e mi İbrahim!

Öldüğünden şüphelenmiyor değilim İbrahim. Ettiğim bedduaların birinden biri elbet tutmuştur diye düşünüyorum. En azından bir kolun kopmuş, bir gözün akmış diğeri şaşı olmuş olmalı. Bu halde sana kimse bakmaz İbrahim inat etme artık geri gel.Ya da gelme! Dolunayda kurt adam ol İbrahim! Rakı masalarına meze ol! Evinin önünde gözünü kan bürümüş at kafası düşmanları derneği toplanıp ateş yakmış olsun da sen de at kafası ol ortalarına düş İbrahim!

Senin duygu radarına girmek için illa ölmek mi lazım İbrahim?
Dünyanın ekseni kaydı İbrahim.12 santim yerinden oynadı sen bana bir santim bile yaklaşmadın. 
Mutsuz olalım ne var? Biz de mutsuz oluruz. Ben seninle mutsuzluğu da varım İbrahim. 

Bana yüzünü dön, bana yüzünü göster İbrahim.
İbrahim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder