22 Nisan 2013 Pazartesi

get low



---------------------


-Bir cenaze evinin iflas etme olasılığı nedir? Tüm dünyadaki insanların ihtiyacı olan
bir iş bu neticede. Bu işte dikiş tutturamazsan sorun sende demektir, değil mi? 
-İnsanlar ölmüyorsa sen ne yapabilirsin ki?
-Chicago'daki insanlar nasıl öleceğini biliyor. Boğuluyorlar, hastalıktan ölüyorlar, vuruluyorlar. Her ne olursa işte.
-Bizde de bunlar oluyor.
-Ama insanlar bunun için acele etmiyor. Ya onların ipi çekilecek ya bizim.

---------------------

-Bir cenaze istiyorum.
-Tam yerindesiniz. Beni takip edin lütfen. Gerçek pikan cevizidir. Kolları çeliktir.
-Kutuyu boş ver. Başka neler var?
-Ne isterseniz. Çiçekler...
- Hayır, hayır.
- Mezar yeri.
- Var zaten.
- Merasim.
-Parti.
- Ne dediniz?
- Parti istiyorum.
- Ne tür bir parti?
- Cenaze partisi.
-Olur.
-Ben de orada olmak istiyorum.
- Orada olacağınıza sizi temin ederim.
- Orada şimdi olmak...istiyorum.
-Cenaze partinize hayattayken mi katılmak istiyorsunuz?
-Evet.
-Ama şey olmadan cenaze olmaz ki siz vefat etmeden yani. ... Cenaze partinizin hayattayken olmasını istiyorsunuz ki siz de katılabilesiniz. Evet mi hayır mı?
- Evet!
-Buddy, bir kâğıt getir. Bay Bush'un davet etmek istediği kişilerin listesini yapalım.


---------------------



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder